Een kijkje in de toekomst

by - januari 14, 2012


Zaterdag.. een laatste dag werken. Morgen ben ik vrij, een dag voor de studie,
de dieren, het huishouden en ook ontspanning.  Afgelopen week was weer zo voorbij,
opmerkelijk hoe snel de tijd voorbij gaat terwijl je toch maar een paar dingen doet.

Gisteren had ik mijn eerste sollicitatie gesprek bij een dierenarts voor een stage plek, gelijk
ook mijn laatste want ik ben aangenomen! YOEHOE! Ik ben dus verzekerd van een stageplek
voor het derde jaar. Super mooi want nu hoef ik mij daar tenminste geen zorgen meer over 
te maken ( stage plekken kunnen nogal lastig te vinden zijn namelijk). En ook niet zomaar
een praktijk, maar een grote, met acupunctuur en fysiologie erbij. Iets wat mij super interessant 
lijkt! Vorig jaar wou ik dit al maar toen was er geen mogelijkheid voor en nu dus wel!
Hoe gaaf is dat??! Maandag wil ik gelijk even een gesprek aangaan met mijn coach om
even wat dingen door te spreken, om misschien al wat zaken op papier te zetten.

Maar dat zijn latere zaken. Dat is ook echt iets wat ik nog wil leren, hier zijn in het
nu en niet in het later. Sommige zaken moet je gewoon op tijd doen en regelen maar 
morgen ga ik lekker van mijn vrije dag genieten.  De nodige dingen worden gedaan en daarna
is er rust. Tijd om lekker door te brengen met mijn dieren en mijn handwerk projecten.
Ook zal er een begin worden gemaakt met hardlopen. Om toch in beweging te blijven en
mijn rug soepel te houden, zodat ik niet weer zo vaak met rugpijn loop.
Ik ben heel benieuwd want dit is echt jaren geleden..

Geniet nog lekker van jullie avond en zondag,
Liefs Michelle

You May Also Like

5 Reacties

  1. hey, ik kan reageren, joepie !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat je al gelijk een stageplek hebt & ook nog eentje met leuke extra's! Leren in het hier en nu te zijn is echt iets moois. IK heb het mijzelf ook aangeleerd, hoewel het soms in een wervelwind van dingen die 'moeten' lastig is. Ik heb door op mijn adem te letten (mbv een mindfulness oefening) & meer bewust te worden van mijn eigen lichaam (signalen zoals spanning ontdekken) meer geleerd dingen te laten voor wat ze zijn en te genieten, bijvoorbeeld in het weekend! Zo ook vandaag. Ik weet dat als ik met mijn studie bezig ga ik me mateloos ga irriteren omdat mijn gesteldheid er niet aan toe is hihi.. Dat is zo fijn! Ik mag ook van mezelf genieten van niets verplichts en dat voelt als een bevrijding. Oké, ik wijd wat uit. Maar het is zeker de moeite waard! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je stageplek, erg fijn! En inderdaad lekker op je vrije dagen gaan genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat geweldig dat je een stage plek hebt, zo iets kun je beter op tijd regelen inderdaad, en geniet van je vrije dag. Het hardlopen stond ook op mijn schema zoals je weet. Alleen bij mij is het uitgesteld vanwege mijn rug.

    Heel veel plezier met hardlopen en de zondag.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥