Vandaag..

by - januari 13, 2012


.. laat ik jullie weer eens de vorderingen aan 'HSP' zien.
De laatste tijd heb ik haar veel in handen, ze groeit snel en dat is natuurlijk super
leuk om te zien. Ook wil ik proberen om haar een keer af te maken, dus de komende
tijd zal ik veel aan haar werken. Ik heb eindelijk een nieuwe camera gekocht! Dus vanaf
nu kunnen jullie weer wat betere foto´s verwachten :)



Voor de rest gaat hier alles zijn gangetje, school en stage zijn weer begonnen.
De eerste toets (Anesthesiologie) heb ik ook al gehad en ben nu aan het leren
voor aankomende dinsdag voor de EHBO toets. Ik ben bezig geweest  met alvast te
solliciteren voor een stage plek voor volgend jaar. Ben blij dat ik dat al heb gedaan
want vandaag mag ik op sollicitatie gesprek komen bij een heel leuk bedrijf, eentje die
mij erg aanspreekt.. so wish me luck!
Zou deze vrijdag de dertiende mij geluk of ongeluk schenken?

You May Also Like

7 Reacties

  1. Wat wordt ze mooi!
    Suc6 met je sollicitatie vandaag! Wat is het voor een bedrijf?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat word dit borduurwerk toch mooi. En ik duim voor je mee dat het bedrijf ja zegt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker creatief bezig hoor! Vrijdag de 13e is maar net of je er zelf in geloof/er krampachtig mee omgaat ed haha..ik heb een prima normaal dagje gehad! Hoe is je sollicitatie gegaan? Fijn weekend meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, ik verbaas me altijd weer als ik zulke werkjes zie. Knap hoor en wat een geduld, pfhoe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze ga je zeker afkrijgen dit jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat hoop ik wel ja ^^ Opzich moet dat wel lukken maar heb nog zoveel andere projecten...

      Verwijderen
  6. je gaat snel, prachtig

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥