Granny Squares

by - januari 10, 2012


De laatste tijd kom ik ze steeds vaker tegen: Granny Squares.
In het begin vond ik ze een beetje oudbollig, iets van vroeger. Maar ik kwam steeds
meer leuken tegen en ik ben fan geworden! Tegenwoordig worden ze in allerlei kleuren
en vormen gehaakt. Met bloemen, met randje of zonder randje. Een mooie sjaal, plaid of
een tas.. Hieronder nog wat inspiratie en mooie plaatjes met Granny Squares.


Bron: Grannuy Squares op weheartit.com



Aangezien mijn eigen tas alweer kapot gaat en ik geen leuke kan vinden, besloot ik
om er zelf eentje te gaan maken! En dit is de afbeeldingen die mij inspireerde. De tas die
 ik wil gaan maken zal natuurlijk wel iets anders worden,aangezien ik dit  patroon niet heb..
maar zoiets wil ik wel graag  maken. Ben heel benieuwd want dit is de eerste keer dat ik
 iets anders dan Amigurumi's ga haken. Wish me luck ^^

Liefs Michelle

You May Also Like

2 Reacties

  1. Wat leuk om dit bij jou tegen te komen. Ik ben inmiddels ook verknocht aan de granny's en met een kussen bezig. Het is toch zo leuk om te doen. Je kunt de granny's naar eigen inzicht aan elkaar haken toch, zodat je een leuke tas krijgt.
    Veel haakplezier en ik ben benieuwd naar het resultaat.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De één a laatste is erg leuk! Ik ben benieuwd wat je er van gaat maken. Leuk project!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥