Gehaakte bloem

by - januari 09, 2012


Laatst liet ik jullie een glimp zien van mijn gehaakte bloem. Als je het patroon
 volgt krijg je uiteindelijk 2 bloemen, 1 bloemenknop en een pot met potgrond.
 Ik had nog een glazen bloemenvaas staan dus ik besloot om  1 enkele bloem te
haken.Gisteren ging ik op verjaardags visite bij een vriendin, voor wie de bloem was.
Ze was er gelukkig erg blij mee, maar dat had ik ook wel verwacht.
Sommige mensen kun je gewoon echt blij maken met iets moois zelfgemaakt, dat doe
ik dan ook 10x liever dan wanneer ik iets kant-en-klaar moet kopen.



Bloem nummer 2 is ook al bijna af.. maar die heeft een andere bestemming..

You May Also Like

6 Reacties

  1. Dat is nog eens een orgineel cadoo!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow hij is echt leuk geworden! Leuk he iets zelfgemaakt geven waar een ander blij van wordt. Dat deed ik al eens met een gescrapte kalender, een gescrapte doos vol foto's, scrap in fotolijst voor mijn zus, scrapalbum voor mijn nichtje en ga zo maar door. Iets eigens erbij meegeven is heel mooi om te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk kadootje zo.
    Succes met de volgende.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. heel mooi, speciaal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk geworden Michelle, een super kadootje!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥