Fall Fairy - Blz 4

by - maart 19, 2012

 
Na lange tijd is er weer een bladzijde af.
Vele kruisjes samen maken een bladzijde compleet,
bladzijde voor bladzijde wordt er steeds meer
duidelijk te zien. Een project waar ik nog wel een
paar jaar aan zal werken. Zeker in combinatie met mijn
andere werken die ook op mijn aandacht roepen.

Ondanks de vele kleuren en het eindeloze
aan- en afhechten vind ik het nog steeds een fijn werk
om mee te werken. Het is jammer dat er allemaal zo
veel werk in zit want als ik het kon zou ik al mijn borduur
werken graag overnieuw willen maken op deze stof.
Ik kan gewoon echt genieten van die kleine,fijne kruisjes.
Wat de één een hel vind, vind ik dus prachtig.

De komende dagen ga ik verder met bladzijde 5.
De laatste bladzijde van deze rij, daarna kan ik aan de
tweede rij beginnen. Een rij waar ook de vleugels te
zien zullen zijn. Ik verheug me er nu al op!

You May Also Like

12 Reacties

  1. hij wordt ook wel heel mooi!!
    Ik had dezelfde gedachten bij het patroon van de Wolven, als ik ze nog een keer zou maken dan absoluut op fijnere stof.
    Het effect is echt alle moeite waard.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren! Maar wat een werk; niet mijn ding, maar aan jou juist heel goed besteed ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wauw... wat een mooie zeg.. Lijkt me ook echt super veel werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een superwerk he, maar oh zo prachtig! leuk om te zien groeien...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je hard aan het werk, prachtig word deze, mijne word straks weer ingepakt en mee genomen om snel aan verder te werken. Kan niet wachten tot ik de onderkant heb bereikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk dat je er zo van kan genieten! Het is ook echt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat gaat zeker nog wel even duren, maar het wordt wel prachtig! Het is leuk om te zien hoe groot het werk al is.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi, wat ben je hard aan deze bezig. Ik hou ook van kleine kruisjes, maar helaas werken mijn ogen nu niet meer mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor mij zijn die kleine kruisjes dus de hel ;) Het is echt een prachtig werk!

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt voor je berichtje

    knap werk, hoelang doe je over 1 pagina ?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. @Saramshobby
    Dat ligt eraan hoeveel tijd ik heb om te borduren. Eerst borduurde ik een pagina per maand, nu eentje per 2 maanden ongeveer.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥