Her Special Place #24

by - januari 01, 2012


Excuses voor de slechte foto. Ik wil nog een nieuwe camera kopen maarja,
welke en wanneer?? Er zijn er zoveel. Mischien dat ik de komende tijd iets meer
 tijd heb om mij daarin te verdiepen. 


Na de vorige update wou ik graag deze pagina afmaken. Dus alle andere
borduurwerken bleven in de kast liggen. Ook de haakwerkjes werden niet
opgepakt. Met wat vrije dagen gaat het altijd sneller en zie hier het resultaat.
Een bladzijde is afgewerkt...

You May Also Like

7 Reacties

  1. wauw, mooi hoor !

    een gelukkig nieuwjaar !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super mooi patroon! echt al ver! ik moet ook nodig tijd vrijmaken voor borduren heb het ok super druk

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat word deze toch ook prachtig, hoe meer deze groeid hoe mooier hij word.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig patroon en borduurwerk is dit toch

    ook een gelukkig 2012 voor jou

    Mvg sarama1987

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi zeg, wat ben je lekker bezig geweest.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥