Happy Birthday Budew

by - januari 03, 2012




Omdat ik van de meeste dieren niet weet wat hun exacte geboortedatum is
vier ik altijd hun verjaardag op de dag dat ze bij mij zijn komen wonen.
En vandaag, precies een jaar geleden kwam ons hamstertje Budew bij ons wonen.
Dit kleine lieverdje houd veel van lekkere dingentjes zoals banaantjes (foto boven) dus
daar werd hij vandaag ook lekker mee verwend.
En omdat het allemaal wel erg veel is voor één hamstertje mogen de konijntjes
en Lynkje ook meegenieten hoor ^^

You May Also Like

6 Reacties

  1. Gefeliciteerd met Budew, nog altijd een super leuke naam :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahww cutie! Ik heb ook meerdere hamsters gehad, erg schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd en wat een dotje wij doen daf inderdaad ook met onze konijn,onze kan wil ik wel een x aan haar vorige baasjes vragen wanneer ze nou geboren is, katten staan vaak in de computers van artsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtige foto, gelukkige verjaardag

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥