5 Januari

by - januari 05, 2012


Na een onrustige nacht (wind,hagel en storm) ben ik lekker vroeg opgestaan, mooi
op tijd om even alleen de stad in te gaan. Samen shoppen is ook gezellig maar af
en toe alleen winkelen is ook wel lekker. Vroeger deed ik dat veel vaker..
En wat een pech.. overal is nu korting. Lastig om niet teveel mee te nemen!


Ik heb al 1001 knipvellen maar deze vond ik toch wel erg mooi.
Het is een mini 3D boekje met als thema Bloemen. Perfect om te gebruiken
als ik weer eens kaarten ga borduren. Hier bleef het niet bij hoor, ik heb nog
plaksteentjes, verschillende kleuren papier en 3 verschillende boekjes met
 achtergrond papier gekocht. Ook was al het kerstpapier in de aanbieding,
dus heb ik alvast voor volgend jaar wat meegenomen.


Blijft interessant, al die nieuw gekochte dingentjes!



Ik was al een tijdje opzoek naar een handig adresboek. Zodat ik niet
alle adressen elke keer op losse papiertjes hoef te schrijven om vervolgens weer
 kwijt te raken. Hier zitten twee boekjes in: een boekje voor de adressen en één
voor verjaardagen. Samen gebundeld in een mooi hoesje met strikje.

Ook werd er een DVD box voor vriendlief gekocht, met een paar goede films van
Jason Statham, een heerlijke zachte vrijetijds broek en douchegel van The body shop.
The body shop
heeft nu mooie aanbiedingen, dus wie dit slechte weer durft te
trotseren.. even flink inslaan.


Omdat de komende tijd de agenda weer bomvol staat, wordt er vandaag nog
even rustig aan gedaan..  Als je niet weet hoe, kijk maar naar Simba.. ^^

You May Also Like

4 Reacties

  1. Winkelen is altijd leuk, en zo makkelijk in je eentje. Leuke spulletjes heb je aangeschaft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is dan wel weer lekker aan zo'n onrustige nacht; vroeg opstaan en lekker rustig aan doen! Zo ook hier..zelfs in gedachten ben ik onrustig. Hoogste tijd om die onrust er eens uit te gooien! Hihi.. Heerlijke freubelspulletjes heb je gekocht. Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de poes heeft het goed gevonden zo uitgestrekt op de bank en je koopjes zijn wel handig verlies ook altijd de losse blaadjes en kabels breien vind ik ontspannend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is hier buiten ook een chaos, het huis piept en kraakt aan alle kanten, het heeft ook wel weer wat.
    En wat mooi boekje heb je gekocht, erg handig zo'n 2 in 1 boekje.
    En Simba weet het goede voorbeeld te geven, zou ik ook een moeten doen..;)

    Alvast een fijn weekend...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥