Tag: Show your happiness

by - december 31, 2011



Ik kreeg deze leuke tag van Laura en van Elisa
Ik vind dit een perfect logje om het jaar mee af te sluiten,
hieronder kan je lezen wat de bedoeling is.

'We hebben allemaal kleine dingen die ons leven leuk maken. 
Zelfs als we ziek zijn, verdrietig zijn, en als het allemaal 
gewoon niet zo mee zit. Deze kleine dingen houden ons op 
de been! Een lief smsje, een meisje dat lachend op de fiets zit,
 het zonnetje dat naar binnen schijnt, een bed dat fijn ligt, 
een vrije dag, en ga zo maar door. Nu wil ik van jou weten, 
welke dingen zijn dit in jouw geval? Waar word jíj blij van? 
Wat zijn de simpele dingen die jouw leven zo leuk maken? 
Maak er een lijstje van en share your happiness! 
Liefs, Lisanne (Lisanneleeft.nl)'

Zoveel dingen en momenten zijn mooi. Zoveel om van
te genieten, het is moeilijk om daar een selectie uit te maken.
Ik combineer deze lijst samen met wat hoogte punten uit mijn 2011.
Lezen jullie gezellig mee??



Dieren
 Of het nou mijn huisdieren zijn of een vogeltje die buiten prachtig zit
te fluite
n.. Dieren maken mij altijd gelukkig. Ik zou ook niet zonder
 ze kunnen! Ik ben dan ook heel gelukkig dat ik ben gaan werken met dieren.
2 jaar geleden ben ik met het Bloemschikken gestopt en heb ik voor
de dierenwereld gekozen. Vanaf toen ben ik verder gegaan 
als dierenartsassistente. En dit bevalt super goed!

Familie 
Ik heb niet echt een goede band met mijn familie maar mijn ouders en
mijn vriend betekenen veel voor mij. Kan mijn leven ook niet zonder ze voorstellen!


 

De natuur

Ik ben graag in de natuur. Vooral in het bos, heerlijk die frisse licht,
de mooie geluiden om je heen. De schoonheid van de natuur bewonderen.
Maar ook de veranderende seizoenen! Genieten van de eerste sneeuwvlokken,
de eerste krokussen die hun kopjes laten zien..
In het nieuwe jaar wil ik zeker wat meer tijd door brengen in de natuur!
Dit jaar veel's te weinig gedaan, mede dankzij ik de tijd er niet voor nam.

Wicca/ Hekserij
 Al enkele jaren ben ik geïnteresseerd in Wicca en hekserij en het afgelopen
jaar heb ik veel mooie dingen hierover bijgeleerd. Ook heb ik mijn eigen altaartje
opgebouwd.  Graag zou ik het wat meer in mijn dagelijks leven toepassen en
niet alleen met de Sabbats.



Borduren
De rede dat ik deze blog ben begonnen: Borduren.
Een hobby die ik jaren geleden ben begonnen maar ben kwijtgeraakt.
Dit jaar werd er veel geborduurd, aan nieuwe als aan oudere werken.
Sommige werden zelfs afgemaakt! Dit jaar kwamen de Fall Fairy en Her Special
Place erbij. Beide grote maar prachtige werken met vele kleuren.
Ik hoop dit jaar Her Special Place af te krijgen en ga hier zeker mijn
best voor doen. Waarom ik borduren zo leuk vind? Ik hou ervan om te zien
hoe het steekje bij steekje groeit en het is zo heerlijk ontspannend...

Kaarsjes
Kaarsen en waxinelichtjes staan super gezellig in je huis en s'avonds
als je ze aansteekt vind ik het altijd zo gezellig en huiselijk staan.
Wij branden bijna elke avond wel kaarsjes.


Thee en Koffie
Oh heerlijk, een kopje thee of koffie, borduurwerkje erbij, muziekje erop
en ik vermaak mij een hele dag hoor. Heerlijk tot rust komen!
Maar ook een kopje koffie of thee drinken in de stad vind ik altijd erg gezellig!
Natuurlijk met een heerlijke muffin erbij...

Muziek
There's no life without music.. en dat is ook echt zo.
Er gaat bijna geen dag voorbij dat ik geen muziek luister! Er zijn een paar bands
waar ik gek op ben, voornamelijk HIM en Lacrimas Profundere. Beide bands
heb ik al live gezien en van HIM heb ik zelfs twee tattoos! Met muziek kan ik
even alles om mij heen vergeten, heerlijk in mijn eigen wereldje.,.

Boeken en films
Ik begon als een meisje die een hekel aan lezen had en moet je me nu zien!
Boeken met 620 pagina's gaan er op het moment door. Films heb ik altijd al een
grote liefde voor gehad. Ook handwerk bladen en Yoga magazine mag ik
graag bewonderen. Heerlijk opgekruld op het hoekje van het bed, kopje thee
erbij...




Tattoos
Je zal vast wel denken: 'Hoe kan ze blij worden van naalden die in haar
lichaam worden gestoken?!'Oke misschien niet dat gedeelte ( al heb ik er nooit zoveel
problemen mee) maar vooral daarna. Als je de tattoo eenmaal hebt. Tattoos zijn voor 
mij stukjes kunst die je met je mee kan dragen.  Ze worden met grote zorg uitgekozen en
elke dag geniet ik nog van ze, het is iets wat bij mij hoort.

Een schoon en gezellig huis
Ik kan gewoon niet zo goed tegen troep en viezigheid.  Met zoveel dieren
moet je het gewoon ook goed schoonhouden vind ik.En tja gezelligheid spreekt
voor zich he, vooral met veel kaarsjes, mooie decoratie en planten en of bloemen

Bloggen
Ik heb al jaren een eigen site. Verhalen werden dagelijks geschreven over 
vanalles. Deze site zou vooral in het teken staan van borduren. Dat is zeker
gelukt. Ik kwam steeds meer mooie blogs tegen en tegenwoordig heb ik zeker
een stuk of 65 om dagelijks te bezoeken. Prachtige werken zetten jullie erop zodat
ik kan meegenieten. Door dagelijks de logjes te volgen leer je mensen steeds stukje
bij stukje kennen, super is dat!

Gedichten, spreuken en Quotes
I love them! Heerlijk om hier goed over na te denken en op
je te laten inwerken.Sommige grijpen je echt aan en die zijn juist het mooist!

En met deze wil ik het lijstje graag afsluiten. Er zijn nog zoveel andere mooie dingen
en ik zal er vast nog wel een paar vergeten zijn, maar als ik aan mooie dingen denk, 
denk ik toch echt aan deze.. Voel je vrij om dit lijstje over te nemen als je wilt.




Ik wens iedereen een heel goed, gezellig, warm,succesvol, gelukkig,
gezond , creatief, spiritueel, en liefdevol 2012!

En tot volgend jaar ^_^

You May Also Like

3 Reacties

  1. Een mooi lijstje wat mij zeker aanspreekt! Het merendeel komt overeen met waar ik blij van wordt, wat je al zei op mijn tag hihi.. Net als jou zou ik ook meer tijd in de natuur willen doorbrengen. Vooral met warme dagen ben ik buiten te vinden, maar de andere seizoenen waardeer ik ook steeds meer & het is eigenlijk best lekker om een frisse neus te halen! De beste wensen voor 2012. Dat je maar een liefdevol jaar mag beleven met allemaal mooie momenten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi lijstje, zoals je schreef bij mijne lijken onze veel op elkaar. Dat vind ik juist eigenlijk wel leuk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi lijstje!
    Jij ook gelukkig nieuwe jaar!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥