X-mas: Part one

by - december 05, 2011


Op maandags beginnen we altijd met een kort schooldagje, heerlijk!
De presentatie ging helaas niet door door mijn mede groepsgenoten,
 jammer hoor van al dat werk! Maar hij schuift door naar volgende
 week, dus voor dan heb ik gelukkig alles af. Deze middag stond in het teken
van leren, een interessant onderwerp maar erg breed. Alles over de huid van dieren
en de bijkomende problemen, veel Latijnse namen dit keer. Maar dat was ik al
wel gewend door mijn opleiding Bloemschikken ^^

Helaas heb ik niet zoveel geleerd als ik zou willen,  maar morgen is de 
toets of ik het nu leuk vind of niet. Gelukkig kan ik hem nog altijd herkansen
maar ik wil het natuurlijk graag in 1x halen. We zullen het wel zien ;)

Ook heb ik vanmiddag de kerstboom van zolder gehaald. Binnen enkele tellen
had ik hem al staan, met lichtjes en al. Nooit geen problemen mee. Gelukkig niet
want die lichtjes kunnen een hel zijn! Verder dan 2 slingers ben ik niet gekomen,
de rest hebben we nog niet in huis. Het kleurenschema zal dit jaar anders zijn,
namelijk zilver met blauw..


Wat voor kleuren krijgen jullie kerstbomen en versiering?

Foto |


You May Also Like

8 Reacties

  1. mijn boom staat er na de Sint, een kunstboom.
    En de ballen?
    Alles wat er door de jaren heen verzameld is gaat er in!
    dus niet 1 speciale kleur, maar echt een familie-traditie boom, compleet met erfstukjes er in.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen, elke keer ik hem wil opzetten is er eentje weg met de slingers en valt hij om. Dus breek ik hem steeds weer af.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Michelle,

    wat jammer van je werk , maar zoals je zegt, jij bent al klaar dan en succes met de toets , ik zal duimen !

    En hier moet de boom nog gezet worden, nog geen idee welke kleur.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer van die presentatie, maar gelukkig heb jij alles af voor volgende week. En mooie kleuren voormeemkerstboom. Hier komt geen kerstboom. Maar wil er volgendjaar wel een :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het wordt hier waarschijnlijk een groot kerststuk,we hebben wel een kunstboom maar zitten steeds met de vraag, waar zetten we die neer.
    Je kleuren combo voor de ballen klinkt goed.

    Succes met je toets.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hopelijk is je toets goed gegaan!
    Ik heb nooit echt een kleur thema omdat wij eigenlijk nooit meer de grote kerstboom opzetten maar ik meestal mijn kamer een betje versier :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ging je toets goed? Voor kerst heb ik al jaaaaaaren dezelfde kleuren, rood/groen/goud. Ooit begon ik in mijn eerste eigen flatje met een witte boom. Nu gaan alle in de loop der jaren verzamelde versieringen er in.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hou van blauw! Mijn moeder heeft meestal bruin en creme in de kerstboom (ik woon nog thuis). Vanmiddag gaan we naar tuinland en wil ik ook voor eigen spullen kijken!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥