Whitesnake

by - december 04, 2011


Al een tijdje geleden had ik de kaarten besteld en gisteravond was het dan
zover, het concert van Whitesnake. Niet handig als je net ziek bent geweest
en dan voor het eest weer gewerkt hebt maar goed, daar stonden we dan.
Er werd een hele show neergezet, prachtige gitaarsolo's gehoord
en het was gewoon een hele leuk avond. Vriendlief en ik hadden dit niet 
verwacht .. 'ahh zal wel niet zo hard zijn' whaha mooi wel dus.

Wij kenden de muziek eigenlijk bijna niet maar mijn vader is al jaren fan van
ze maar wou niet alleen gaan. Zodoende heb ik dit concert hem als verjaardags
cadeau gegeven ( 19 december is hij jarig) aardig cool cadeau voor je vader
die van Hard Rock houdt, toch :P


Hier in huis is het rustig, het huiswerk is weer gemaakt: een powerpoint
presentatie over overgewicht bij honden katten. Een paar aspirientjes verder
gaat het wel weer. De rest van de middag heb ik heerlijk voor mijzelf, een beetje
borduren, snel nog de laatste kerstmutsen breien en ach dan komen we de
zondag ook wel weer door. Voor iedereen die nog Sinterklaas gaat vieren :
Heel veel plezier en gezelligheid toegewenst!

Liefs Michelle

You May Also Like

1 Reacties

  1. Wat een coole vader heb je dan zeg!
    Heerlijk als je na alle te doen dingen lekker tijd voor jezelf hebt. Ik vind dat dan altijd extra genieten!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥