Kalmpjes aan

by - december 02, 2011


Ik had niks moeten zeggen,één dag ziek thuis werden er drie.
Gelukkig begin ik nu weer op te knappen, de hoofdpijn en de vermoeidheid
zijn gebleven. Daar wil ik de komende tijd wat extra aandacht aan gaan besteden.
Beginnen met Yoga en Meditatie zijn er twee van, maar ook stress verminderen,
gezonder gaan eten en op tijd rust nemen horen hierbij.

Stil zitten kan ik nooit helemaal, vandaag werd er wat huiswerk gemaakt,
schoolrekeningen werden betaald ( pijnlijk..) er werd een nieuwe kopfoto
geknutseld en natuurlijk werd er even geborduurd. Langzaam en met met veel
pauzes werden er wat steekjes gezet. Vriendlief is heen werken, de katten liggen
naast  mij te knorren, het is hier stil. Heerlijk die rust.


Ik vond het wel leuk om weer is even het voorbeeld erbij te pakken,
hoe ze uiteindelijk wordt. De zwarte streep heb ik getrokken zodat jullie kunnen
zien welke rij ik nu bijna af heb. Nog een klein stukje naar onderen en dan op
naar de nieuwe rij!



Liefs Michelle

You May Also Like

8 Reacties

  1. Hoi Michelle, ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen.
    Je Fall Fairie is aardig aan het groeien, leuk om te zien hoever je al bent.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Pfff, en dan niet moedeloos worden...soms vind ik het wel heel erg veel werk hoor!( die van mij)
    Maar je hebt al bijna een volle rij ( 5 bladen? ) af, dus dat gaat goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beterschap! Ennuh wil niet teveel in één keer, want dan zal het alsnog tegenvallen.. Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Veel beterschap Michelle , je fall fairy is moi aan het worden, die Haeven and Earth patronen hebben toch wel iets hè , ik blijf ze toch bijzonder vinden !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je weer wat opknapt. Je fairy wordt prachtig, zo mooi!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Michelle, even nog lekker een dagje rustig aan doen he? dit is een vervelend virus wat er momenteel heerst. Je werkje is prachtig!
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beterschap, hopelijk voel je je snel beter. En neem inderdaad je rust. Leuk om te zien hoe ver je nu bent met de fairy.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Michelle,

    Hier voelt ons dochter en ik me ook niet echt 100%, op hun dansschool waren er véle kindjes niet deze week, niet normaal wat er heerst hé!
    Hopelijk ben je snel verlost, beterschap.

    En mooi handwerkje, maar groot hé.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥