Mijn Kerstdagen

by - december 26, 2011


Nog een paar uurtjes en deze tweede kerstdag zit er alweer op.
Je leeft er altijd (best wel) lang naar toe en helaas is het weer zo voorbij.
Zo voelt dat voor mij althans. Maar het waren weer gezellige dagen hoor!
Gisteren hebben wij heerlijk uitgeslapen ( lekker is dat na een drukke tijd!)
lekker ontbeten en daarna is Vriendlief gaan gamen en ik gaan borduren.
Eindelijk had ik weer eens tijd voor mijn steekjes, binnenkort zal ik weer is een
update plaatsen. S'middags zijn we naar mijn ouders gegaan, eerst op de koffie 
en daarna hebben we een koud en warm buffet gehad. Jammie!


Ook doen wij elk jaar met kerst cadeautjes voor elkaar.
Met een goed gevulde tas gingen wij heen en kwamen met misschien nog 
wel zwaardere tassen terug! Dit heb ik allemaal gekregen:

Van mijn Vriend:
Een vleermuis hangertje ( die zocht ik al zooo lang!)  Een mooie sjaal in verschillende
paars tinten, The Bodyshop douchegel: Sweet Lemon, een gezichtsmaskertje
een magazine van De Tuinen en een haakboek met verschillende soorten haaksteken.

Van mijn werk:
Een Rituals douche set ,een super mooie Thee mok met zeefje.
Verschillende soorten losse thee blaadjes en Chocolaatjes

Van mijn ouders:
Geurstokjes en geurkaarsjes,Douchegel van The Body Shop : Sweet Lemon
Dvd :Underworld Rise Of The Lycans, een Boek: The Vampire diaries.
Een CD van mijn lievelingsband HIM- Love Metal. En als laatste maar zeker niet
het minste... concert kaartjes voor Within Temptation! Hoe gaaf is dat!!

Super mooie cadeaus heb ik dus gekregen ^^  



Vandaag ( tweede kerstdag) zijn we bij oma op visite geweest en hebben
we de zolder opgeruimd. Raar maar waar, nu hadden we er tijd en zin voor.
Er kan erg veel weg maar het is weer netjes.
Een heerlijk gevoel, binnenkort gaan we beneden verder opruimen.
Voor de rest hebben we lekker rustig aan gedaan, wat geborduurd, films gekeken
lekker gegeten en gekroeld met de beestjes. De laatste tijd zijn we weinig
thuis geweest dus de beestjes verdienden wel wat extra aandacht.

Ook hebben mijn vriend en ik vandaag ons 4 jaar samen zijn gevierd <3
Vanavond zal er geborduurd worden, de Batman films worden gekeken
en er komen nog wat hapjes op tafel..

Ik wens iedereen nog veel plezier op deze laatste paar uurtjes van deze
tweede kerstdag.

You May Also Like

7 Reacties

  1. Wat een gezelligheid & wat ben je verwend! Her en der hoor ik over kerstcadeaus. Zelf hebben wij er nooit aan gedaan, maar wel cadeaus en surprises met Sinterklaas! Toch altijd wel leuk die kerstdagen met een warme liefdevolle sfeer! Ik heb iig genoten en lekker rustig aan gedaan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke cadeau´s heb je gekregen, je bent echt een boffert !
    heerlijk toch, even rustig aan doen.
    leuke ekrstmutsjes heb je gemaakt, en die gehaakte kerststerren, ik vind ze geweldig, en ook helemaal mijn kleur !
    fijne kerstdag nog !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jou dagen waren goed besteed en ik ben benieuwd naar je update.
    Geniet nog even van je vrije tijd.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het klinkt als een paar zeer goede dagen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Michelle,

    Jullie hebben een leuke tijd gekend zo te lezen en lekker nagenieten hoor.

    Proficiat met jullie 4 jaar samen zijn.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. bedankt voor je berichtje. prachtig en leuke dingen heb je gekregen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥