Christmas

by - december 24, 2011


Ik wens iedereen hele gezellige kerstdagen!
Geniet lekker van de vrije dagen, de gezelligheid  van de mensen om
je heen, de kaarsjes, de versiering... oh gewoon van deze heerlijke tijd :)
Ik ben echt een kerst liefhebber, hihi ^^



Na een tijd van drukte en veel ziek zijn heb ik nu heerlijk
4 dagen vrij. Voor het eerst sinds lange tijd niet alleen want mijn
vriend is ook 4 dagen vrij. Gewoon lekker samen genieten van ons huisje, 
de beestje, al het lekkers, mooie films enz. Ook gaan we nog op visite bij
mijn ouders en opa en oma's. Gewoon gezellig dus :)

Merry Christmas to you all!

You May Also Like

6 Reacties

  1. Dat klinkt heerlijk! Geniet van deze hartverwarmende kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook hele fijne feestdagen en een gelukkig en creatief 2012.

    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Michelle,

    Ook aan u en uw vriend een fijne kerst gewenst !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jou ook gezellige dagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ook een zalige Kerst en gelukkige Nieuwjaar voor jullie.

    Mvg sarama1987

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij ook een vrolijk kerstfeest!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥