Her Special Place

by - december 27, 2011


Het is alweer een tijdje geleden dat ik een update van haar liet zien.
Ze werkt erg prettig, met grote kruisjes (helaas). Als ik haar over mocht doen
ging ik zeker voor wat smallere kruisjes, net zoals de Fall Fairy. Gisteren heb ik
het haken even gelaten voor wat het is en heb ik haar weer opgepakt. Zo'n mooi
werkje mag natuurlijk niet te lang stil liggen he :)
Een voorbeeld van hoe ze uiteindelijk moet worden..




De linker-bovenkant van het lijfje heb ik gehad, nu nog haar rechter kant,
 het blad waar ze op zit, haar schoot en natuurlijk de prachtige waterlelie.
Pff wat een werk nog eigenlijk.Hopelijk werk ik deze af in het nieuwe jaar.
Als je er even wat tijd in steekt vliegt ze vooruit dus dat moet wel lukken! Misschien
dat ik voor de volgende update wel weer een mooie vordering kan laten zien..

Tot dan..
Liefs Michelle

You May Also Like

6 Reacties

  1. Het blijft een heel mooi werk, ik hoop ook dat je snel weer wat kan laten zien.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het blijft een prachtig werk, super gewoon. Lekker door borduren dan komt hij vast af in 2012. Veel borduurplezier.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent al een heel eind opgeschoten! Het wordt een prachtig werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. met een beetje geduld zal het wel lukken voorspoedig 2012 toegewenst

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je weer aan deze bent begonnen. Super leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh je bent al een heel eind. Ziet er nu al leuk uit. Veel plezier ermee.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥