Changing

by - december 28, 2011


Ik hou van vroeg opstaan. Je hebt lekker de tijd om langzaam wakker te
worden, je hebt even tijd voor jezelf. Je hebt die dag meer tijd om dingen te gaan
ondernemen. Vanmorgen zat ik ook al redelijk vroeg bij de kapper.
Het was weer nodig, een flink stuk is eraf. Heerlijk hoe soepel mijn haar nu weer
valt. Vandaag besloot ik om alle klusjes te doen die je normaal laat liggen.


De schoenen met kapotte hak liggen bij de schoenmaker, de fotolijstjes hebben nu
een foto, die ene trui is teruggebracht, de e-mails zijn beantwoord, de kasten zijn
weer opgeruimd en mijn handwerk spullen zijn netjes opgeborgen.
 Later in de week verhuizen de kerst spullen weer terug naar zolder
en dan is echt alles weer rustig en netjes.

Volgende keer ga ik mijn kledingkast opruimen, de donkere kledingstukken
maken steeds meer ruimte voor wat lichtere kleding. De legerkisten maken plaats
voor laarzen met hak, andere sieraden, een mooie, nieuwe sjaal.



Mensen kunnen dus net zo veranderlijk zijn als de seizoenen.
Daar kom ik steeds vaker achter...

You May Also Like

5 Reacties

  1. Heerlijk he dat opstaan in de ochtend, als de wereld nog ontwaakt en jij de tijd hebt voor je zelf.

    Ik vind je sjaal en trui geweldig staan, het doet je goed. Erg goed.
    En ja we veranderen allemaal, maar dat wist je al van mij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk dagje zo te lezen! Mooi staan de kleuren bij je gezicht. Ik herken het wel, dat veranderlijke.. Dat heb ik vooral met mijn layout, maar ook met mijn haarkleur & kapsel bijvoorbeeld. Ach, verandering is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmmm klinkt als een heerlijke dag! Ik herken het ook wel een beetje, de afgelopen maanden ben ik ook best wel een beetje veranderd... Maar verandering is soms goed!

    En wat een ontzettende leuke sjaal is dat zeg! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bespeur al lichte voorjaarskriebels (opruimen) bij je, dat is ook waar ik in het nieuwe jaar mee ga beginnen. Geniet lekker van je nieuwe ik!
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Michelle,

    Jij bent flink in de weer geweest zo te lezen, maar met een heerlijk gevoel acheraf en dat is net ontspannend hé.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥