Verbanden leggen

by - november 22, 2011


Naast de gewone Anesthesiologie lessen, de les Huid en
EHBO kregen we vandaag ook verbanden leggen. Super leuk om
weer is met wat praktijk bezig te zijn! We moesten een staart-,kop- en
pootverband aanleggen. Ik dacht altijd dat het best lastig zou zijn, maar dat
viel dus heel erg mee. Binnen een aantal minuten had ik een goed
verband aangelegd. Weer iets geleerd! ^_^

En daar horen natuurlijk wat foto'tjes bij hé...



Foto's zijn snel tussendoor gemaakt als bewijsmateriaal voor de
verslagen.  Sommige waren snelle verbanden, dus stel je hebt een dier
dat verongelukt is,je verbind hem en je brengt hem naar de dichtstbijzijnde
dierenarts. Maar een aantal van deze technieken worden ook gewoon bij de
dierenarts zelf gebruikt. Vinden jullie het trouwens leuk als ik af en toe iets
over mijn opleiding vertel?? 

You May Also Like

8 Reacties

  1. Michelle , ik vind het super om hier af en toe eens iets van te horen en te zien , ben dan ook gek op dieren , het lijkt me zo boeiend !!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het leuk om er iets over te lezen hoor, vind het wel interessant haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. natuurlijk , waarom niet.

    zo leren we ook nog iets bij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!
    Ik vind het idegeval leuk om te lezen over je opleiding!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Natuurlijk is het leuk als je af en toe wat over je opleiding verteld. Vooral met foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Michelle,

    Niet erg hoor, zo leren wij ook nog iets bij :-)
    En ik hou enorm veel van dieren !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vond de verbandlessen bij de EHBO en op school altijd erg leuk om te doen! Leuk om foto's te zien van wat jou bezig houd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lijkt me best leuk om eens wat over te horen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥