Shop till you drop

by - november 23, 2011


Omdat Vriendlief en ik vandaag een middag samen hadden besloten we
om gezellig de stad in te gaan. Hij moest kleding voor de winter 
hebben, maar jullie kennen het denk ik wel.. als je iets zoekt vindt je juist niets!
In tegen stelling tot ik, tja ik zocht niet echt en dan kom je het juist tegen he :)


Twee keer een hele simpele Blouse.  De turkoois-achtige kleur
kon ik heel moeilijk op de foto krijgen. Het is ook eigenlijk te donker voor
mooie foto's maar goed. Waarom een Blouse? Deze zijn voor onder
een korset. De zwarte Blouse komt onder een roze met zwart korset en de
turkoois-achtige komt onder een zwart korset. (Foto's daarvan volgen nog)
Ik was hier al een tijdje naar opzoek en bingo, gewoon bij de C&A.


Een vest van Famous Stars and Straps. Vriendlief heeft ook veel
kleding van dit merk, ik heb normaal nooit kleding zoals dit. 
In de opruiming voor maar 15 euro. Normaal kosten ze tussen de 40 en
60 euro namelijk :) Lekker warm en zit ook erg mooi.


Weer een Blouse, maar dan van dikker materiaal. Net zoals
het bovenste vest ook bij de Britain vandaan. Normaal koste deze 39 euro
maar ik heb er maar 10 euro voor betaald. Mooie koopjes toch?
Op de een of andere manier koop ik altijd onbewust mijn kleding in
de uitverkoop. Het is niet echt kleding wat ik snel zou kopen maar ik heb
er al wel leuke plannen mee! ^^ Foto's zullen nog wel volgen..

You May Also Like

4 Reacties

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥