Donkere dagen

by - november 21, 2011


Brrrr moeten jullie ook zo wennen aan deze omschakeling?
S'ochtends is het koud en donker, mijn bed verlaten word steeds
lastiger. Ik merk aan mezelf dat ik meer moeite heb om iets te gaan doen
en ik heb meer last van mijn emoties. Dat laatste valt me toch wel zwaar.
Lekker op de bank met een mooie film onder een plaid zou je denken.
Maar ik ben een doe-mens. Ik ben graag met iets bezig..


Op het moment ben ik druk bezig om mijn kerstmutsjes af te maken.
Ik heb er nu 13 gemaakt dus nog 6 te gaan.  De kerstmutsen zijn het
probleem niet, de pomponnetjes wel. Niet het leukste klusje maar ik wil ze
toch wel zelf maken. Anyway een aflevering van Supernatural erop, wikkelen
en BAM.. je hebt er zo ineens 6 af!

Het valt allemaal nog wel mee, gewoon doen en niet teveel denken. 
Daar ga ik me de komende tijd maar is aan houden.

'Happiness and sadness run parallel to each other.  
When one takes a rest, the other one tends to take up the slack.'

| Foto |
| Quote |

You May Also Like

6 Reacties

  1. De donkere dagen zorgen niet voor het beste, inderdaad is het koud zomaar een fijne wandeling maken doe je niet zo snel. Maar we moeten genieten van de kleinste dingen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel herkenbaar , net of we hebben de hersfst overgeslagen en zitten we al in de winter :p !Ik vind je mutsjes toch wel heel leuk hoor , echt een winterwerkje toch ;) !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik merk het ook aan mezelf, kom ook moeilijk me bed uit, en savonds geen zin om erin tegaan, ook dan zijn de dekens koud...
    Je kerstmutjes zijn erg knus, zo lief...
    Maar ook de winter is mooi, elk seizoen heeft toch iets aparts vind ik. Kan me er nu al op verheugen de kerstdagen, gezellig met een deken op schoot kaarsjes aan...

    Liefs Chantal

    ps, zie net dat ik niet aangemeld ben :s
    dan maar anoniem ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad.. Uit bed komen wordt steeds lastiger want daar is het veel warmer dan er naast. Ik heb het koud de hele dag door... pff. Maar aan de andere kant geniet ik ook weer van de mist maar neemt het sadness gevoel ook weer over, want vanavond hoorde ik ook weer iets wat ik liever niet had willen horen. Maar goed ik sla me er wel weer door hen..

    De Quote is mooi en so true!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Herkenbaar! Ik word pas na ongeveer 1.5uur wakker als ik uit bed ben, na een paar koppen wiener melange en water. Ben ook blij dat ik de afgelopen dagen avonddienst had waardoor ik de dag rustig kon beginnen. De vermoeidheid blijft en ik voel me ook niet helemaal fit. Het is de tijd van het jaar waarbij je lichaam je even terugfluit en je het gevoelsmatig moeilijk hebt denk ik. Aan de andere kant heeft de herfst ook zijn charmes! Niets ´moeten´, je rust pakken & lekker doen waar je zin in hebt past wel bij deze tijd van het jaar.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥