Eating Baby Bunny

by - november 19, 2011


Vandaag was het weer tijd om aan het werk te gaan bij de Pets
Place ( dierenwinkel) aan het eind van de dag was er nog even tijd
om bij de dieren te kijken. Ik vind het geweldig om te zien hoe een 
(klein) konijntje zit te eten. Zo schattig.



En omdat het zo lief is, heb ik ook een filmpje voor jullie  opgezocht. :)
 Vonden jullie het ook leuk om een konijn te zien knabbelen
voor de afgelopen 1 minuut 48, of ben ik de enige die zo gek is? :)

haha zoiets kan mij echt weer helemaal vrolijk maken ^^

You May Also Like

6 Reacties

  1. o, zo schattig.

    Wist niet dat ze dat ook eten.

    Heb je al eens de nagels moeten knippen van je konijn ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ahh wat een lief fluffig konijntje! Ik kan er idd ook wel een tijdje naar kijken hihi. Als je jezelf de tijd gunt dan lukt het, maar als je onrustig bent is t vrij lastig.. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Michelle,

    Ik heb zelf twee konijnen die vrij rond lopen in de tuin en ik kan bij hen gaan zitten, als ik even tot rust wil komen, dus ja ik ben ook gek :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hihi echt zo leuk! <3

    En wat een mooie tekst heb je aan de zijkant van je blog staan :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥