Beterschaps kaart

by - november 18, 2011


Een week geleden is mijn zus van de trap gevallen en ongelukkig
terecht gekomen. Helaas bleef het niet bij wat blauwe plekken maar
heeft ze haar scheenbeen gebroken. Veel rust en ze mag er niet op lopen.
Na een week werden er weer foto's gemaakt en het blijk dat het 
scheenbeen wel goed staat maar de enkel niet. Daar moest ze dus gisteren
aan geopereerd worden. Alles is goed gegaan en ze moet nu veel rusten.
Aankomend weekend gaan Vriendlief en ik op visite bij haar. Maar
ik vond het toch leuk om haar even een kaartje te sturen.


Bloemen blijven mijn favoriete plaatjes voor een kaart.
Dit keer een klein borduursel erbij en wat plaksteentjes.
Het papier waarop geborduurd is heb ik afgewerkt met een 
krijtrandje, dit kan je helaas op de foto slecht zien.

You May Also Like

5 Reacties

  1. Wat een toestand, zo zie je maar je hebt zomaar wat. Een super lief kaartje heb je voor haar gemaakt, mooi hoor!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend voor je zus, ik hoop dat ze snel weer kan lopen. Het kaartje zal haar vast goed doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei dat klinkt niet echt fijn!
    Mooie kaart trouwens :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Michelle,

    Oei, dat is minder goed nieuws en klinkt ook pijnlijk.
    Wens uw zus beterschap hoor.
    Maar je hebt haar wel een schitterend kaart gezonden !

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oei, is niet leuk om mee te maken.

    Veel beterschap voor je zus en spoedig herstel.

    Prachtige kaart, zal ze vast heel blij mee zijn.

    hoelang moet ze in het ziekenhuis blijven na operatie ?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥