Stukje staal

by - november 14, 2011

Zo vaak doe ik iets voor een ander, of hou ik rekening met een ander. Zo vaak zet ik mezelf iets opzij. Maar vandaag deed ik iets wat ik graag wou! Met de  toestemming  van de dierenarts (stage) heb ik nu iets wat ik alweer anderhalf jaar zo graag wil. Namelijk een lip piercing. Ik heb hem al eerder gehad maar door mijn toenmalige baan in de horeca had ik er maar kort plezier van.


En nu blijft ze erin zitten. Dat kleine stukje staal betekend zo veel voor mij. Helaas wordt het nog niet overal geaccepteerd. Helaas wordt nog zoveel niet geaccepteerd! Jammer hoor, de wereld zou veel mooier zijn als mensen elkaar accepteerde en respecteerde om hoe ze zijn. Alweer mijn 4e piercings ( Navel, Industrial, Helix & lip) en nog steeds ben ik zo blij met ze. Dit is iets van mij en pakt niemand me nog af.. 


You May Also Like

9 Reacties

  1. leuk dat je ze op je stageplaats mag in laten.

    Mag vast niet overal ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee zeker niet, daarom vond ik het altijd een moeilijke beslissing.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. In de voedingsindustrie mag ik helemaal geen sieraden in, vind het erg jammer maar het is niet anders. Ik wou ook altijd eentje in me lip, ben stiekem achteraf wel heel blij dat ik dat nooit heb gedaan ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer he? En ik vraag me dan ook af hebben ze nou echt een goede reden dat het niet mag? Oke netjes maar ook dat is het nog met 1 zichtbare piercing! We lopen toch ook met oorbellen in? Achja..
    En idd het zou mooi zijn als iedereen eens een beetje respect voor elkaar had & acceptatie is daarbij heel belangrijk. Maar blijf lekker jezelf en accepteer jezelf zoals je bent, dan ben je al een heel eind!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb er geen problemen mee als iemand een piercing heeft. Ik heb zelf een tongpiercing gehad, maar die is er nu uit (vergeten in te doen en toen dicht gegroeid)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Cool dat je een lip piercing hebt genomen, gewoon lekker doen waar je zin in hebt! Gelukkig mag het blijven zitten van je stage, anders was het wel lastig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nice!
    Gelukkig mag het gewoon van je stage, want dat is toch wel fijn :)!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuk! maar was is een industrial en een helix?? waar zitten die???

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijn dat je er zo blij mee bent :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥