Veranderen van kleuren

by - november 01, 2011


Laatst zei ik al dat het een en andere hier ging veranderen.
En na veel gepruts heb ik een nieuwe layout + header gemaakt.
Mensen die mij al wat langer kennen weten wel dat dit meer mijn
stijl is. Hopelijk vinden jullie ook een beetje mooi.


En dit is niet het enige wat veranderd is..
Ik heb namelijk mijn haar weer geverfd! Wekenlang zat ik
al op internet te kijken naar mooie afbeeldingen van 
gekleurde lokken. Het liefste wil ik zwart met paars of  turquoise
maar dat kan niet i.v.m met mijn stage. Maar donker bruin/rood
vind ik ook mooi. Het is de kleur Mahonie geworden.
Deze heb ik al vaker gehad en het pakt elke keer weer mooi uit.




Een stuk donkerder dan mijn eigen haarkleur ^^
De foto rechts in mijn menu is namelijk bewerkt

en een stuk donkerder gemaakt..

You May Also Like

3 Reacties

  1. Je layout is super <3!
    En je haar is ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een mooie lay-out, erg leuke kleurencombinatie.
    En je haarkleur is ook mooi, volgens mij een beetje mijn kleur, alleen heb ik het van me eige ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je nieuwe layout heel erg mooi! Ik vind ook het onderschrift van je blognaam reuze.
    En je haarkleur vind ik geweldig, ik neem ook steeds mahonie ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥