Little bat

by - oktober 27, 2011


Sinds een paar dagen ben ik aangemeld bij Ravelry,
wat een leuk site! En al dat moois, daar moet je wel iets van
proberen te maken he. Zodoende heb ik zelf een vleermuisje
gehaakt, ik had geen patroon dus het was improviseren.

Mijn vriend: 'Waarom doe je nu weer zo moeilijk,
je hebt 5 boeken in de kast liggen met patronen!'
Ja maar daar staat geen vleermuisje in...  Voor de eerste
poging vind ik hem redelijk, niet helemaal zoals ik wilde,
dus we gaan vrolijk verder met de tweede. Net zolang tot
ik de perfecte vleermuis heb.



You May Also Like

8 Reacties

  1. Ik vind hem super! Vooral die tandjes haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig, zeker verder proberen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind hem behoorlijk goed gelukt hoor!
    En jaaaa, dat van die boeken kennen we...haha, ik kijk ook veel op Ravelry en haal daar heel wat vandaan.
    Wist je dat op ons haakheksenblog een vertaling staat van de Engelse haaktermen?
    Heel handig, je hebt het zo onder de knie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk geworden enne vleermuizen leven niet alleen, dus deze heeft zowiezo vriendjes nodig.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oew wouw dies leuk!
    Die kom ik van je stelen *grijns*

    Leuke layout trouwens <3!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihi, inderdaad, hij is harstikke leuk.
    Vind hem echt geweldig, en dat als probeerseltje...
    Ik moet ook maar is beginnen, heb al maanden terug een boekje gekocht, maar nog niks mee gedaan, snap er eigelijk ook niks van, vandaar dat ik het laat verslonzen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem heel leuk, vooral die tandjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. o, zo schattig. is heel goed gelukt, chapoo

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥