Heerlijke middag..

by - oktober 28, 2011


Een schoon huis, knuffelen met de katten,
een kopje thee en een borduurwerkje.



De Cheetah tot zo ver. Borduren heb ik eigenlijk maar
weinig gedaan deze vakantie.


Simba helpt met borduren ^^ Nouja helpen..
in de weg liggen en aan de draadjes knabbelen..

En nog twee foto's van hoe de katten vanmiddag lagen.



Deze dame begint al groot te worden!

Diegenen die weekend hebben, alvast een fijn weekend!
Ik moet morgen nog een dagje werken dus mijn weekend begint
zondag.

Bye bye ^^

You May Also Like

10 Reacties

  1. je werk is al goed gevorderd, hij word echt heel mooie. prachtige kleuren.

    Ook een prettig weekend voor jou. prachtige foto's van je katten. Verliezen ze veel haar ? Hier een beetje nu

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heb net eens je lijst van creatieve blogs bekeken. leuk dat ik er ook tussen sta. Mercie :)

    Maar mijn link is niet juist. Kan je deze aanpassen ?

    alvast bedankt.
    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o, mercie voor aan te passen.

    Van de konijnen is het hier ook lichtjes begonnen van haar verliezen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke foto's van je poezen en de grote kat begint ook al aardig op te schieten.

    Werk ze morgen.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeww die cheeta is gaaf!
    Jij alvast een fijn weekend voor wanneer je morgen vrij bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De cheeta wordt echt geweldig, de kop is al zo mooi. Je katten zijn echt schattig en Simba is zeker groot.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw mooie haloween achtergrond......

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Michelle,

    Jouw blog lo zit in halloweensfeer :-)) plezant hoor!

    En de foto's van de katten, zo lief en zalig, je zou er zo bij willen gaan liggen hé :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Net even geteld.

    50 verschilende kleuren heeft dit werk ;)

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie poes Michelle , trouwens hele mooie foto's !! Cheeta wordt super mooi en ik vind dat het toch wel heel goed vooruit gaat !!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥