Een vreemde eend in de bijt

by - oktober 30, 2011



Langzaam ontdek ik wat ik wil en wie ik ben, ik en niemand anders.
Een eigen stijl, eigen ideeën en een eigen mening. Sommige 
mensen zullen het niks vinden of er zelfs afgeschrikt door worden, 
tja dan gebeurt dat maar. Want wie kun je zijn behalve jezelf? 
Gothic, emo, alternatief. ^_^*  Tja ik heb veel weg van deze 
categorieën. Helaas word niet alles geaccepteerd door 
deze maatschappij,we zullen ons altijd wel iets moeten 
aanpassen. Dat moet dan helaas maar. Maar we kunnen 
altijd dromen en zoveel  mogelijk onszelf zijn, toch?!

Het is bijna Samhain ( halloween) een tijd waarin je je mag 
verkleden tot iets 'engs'. Enige tijd van het jaar dat mensen je 
minder raar aan zitten te kijken als je met gothic-achtige 
kleding  aanloopt. Doodskoppen, botten, vleermuizen en 
andere accessoires sieren de winkels. Kon het maar elke dag
Halloween zijn. 



Sommige dingen wil ik graag gaan aanpassen, meer mezelf
zijn. Dit zal vooral in mijn persoonlijk leven gaan gebeuren 
maar ook hier. Een andere layout is er in de maak,
en misschien af en toe wat andere logjes.
Ik hoop dat jullie dit niet afschrikt en toch nog langs
komen en leuke berichtjes achter zullen laten ^^

Groetjes Michelle

You May Also Like

6 Reacties

  1. leuke layout voor je blog!
    Ik heb 1 x Halloween meegemaakt in de USA en daar is het echt een zeer geslaagd feest,ze zijn er dan ook wel al een paar weken mee bezig en hele tuinen zijn versierd, echt heel leuk.

    Succes met je blog en ik ben benieuwd wat je de volgende keer laat zien.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben ook gek op halloween , ik kijk er al weken naar uit :) !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtige lay-out.

    Wees jezelf, voel je goed in je vel.
    Jij kiest wie je bent en niemand anders ;)

    Ik kom zeker nog langs ;)

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Michelle,

    Dat de maatschappij niet voor iedereen lief is, tja dat ondervind onze zoon helaas ook elke dag, je moet meestappen mee de stroom hé, niet tegen de stroom in , hoe durf jé toch ,hihi.

    Dus neen hoor, zijn wie je wilt zijn, doen , wat jij wilt doen, niemand anders besiist over jouw lichaam of uitspraken ,..alleen JIJ!!

    Tot een volgende hoor, ik loop niet weg !

    ps, heb jij graag wat stempelafdrukjes , dan zend ik ze op hoor, geen probleem, kan je al kleuren :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is altijd jammer als mensen je raar aan kijken wanneer iemand er als een gothic of emo bij loopt. Okey ik kijk ook altijd maar meer omdat ik het er altijd zo gaaf uit vind zien hihi!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik weet precies wat je bedoeld! Ik was wat men toen noemde : een new wavester. Ook altijd "vreemd" gekleed en nagekeken door iedereen. Ik had een zwarte neusbel, lang voor iemand anders dit droeg en mijn tattoo was toen ook zeker niet "hot".
    Ik kan je maar één ding zeggen : wees jezelf en geniet ervan jezelf te zijn. Dit maakt je alleen sterker.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥