Herfst decoratie

by - oktober 24, 2011


Zoals jullie misschien wel weten ben ik
gek op de natuur. Ik heb onze inrichting
thuis ook zo natuurlijk mogelijk te houden..
Ik probeer ook altijd een klein beetje met de seizoenen
mee te gaan. Een paar foto's van onze herfst decoratie..


Niet echt herfstig maar ik vond ze zo leuk!





En bij de herfst hoort een eigen gemaakte krans..


Dit heeft niks met de herfst te maken, maar onze sluierstaarten
hebben ook weer een nieuwe inrichting. Twee nieuwe planten en 
een mooi stuk kiemhout.

Is jullie huis ook ( een klein beetje) in herfst sfeer aangekleed?

Fijne Maandag nog..

You May Also Like

5 Reacties

  1. Oooh wat gezellig bij jou...
    Die egeltjes zijn geweldig, zoiets heb ik vroeger wel is gehad, maar waar het gebleven is...jammer eigelijk.

    Je herfstkrans is harstikke mooi geworden, je zult er wel druk mee geweest zijn.

    Hiero eigelijk niks in herfstsfeer, ik neig meer naar de kerst toe...nu al...foeii!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er staat een gehaakte pompoen op tafel, ik heb een gehaakte krans, een heks, spookjes en een schaal met bladeren!
    Dus ja, wel enige herfstsfeer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's!

    Hier staan wat pompoenen er liggen kastanjesen er staat wat paddestoelen, waarbij er bij 1 een muisje tevoorschijn komt.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk!
    Ik vind herfst decoratie altijd gezellig! Zo hebben we bij mij op stage nu ook van die decoratie en elke keer als ik het weer zie word ik helemaal blij!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥