Lang geleden

by - oktober 19, 2011


Ze is lang weggeweest maar hier is ze dan weer,
de Cheetah With Cubs. Gisteren had ik zo zin om
weer is verder te borduren aan dit prachtige werk..

Ze is zo mooi, maar met haar 150 kleuren niet gemakkelijk.
Steekje bij steekje vordert ze, langzaam maar zeker.
Als ik het zo op de foto terug zie heb ik aardig wat geborduurd
in 3.5 uur ! ^_^ De komende dagen zal er aan haar
verder worden gewerkt.


Er staat ook weer een nieuwe enquête aan de rechterkant
vullen jullie hem even in voor mij??

You May Also Like

6 Reacties

  1. Leuk dat je weer aan de cheetah bent gaan werken en haar kopje is ook al zichtbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Desirée
    Ja ik miste haar wel een beetje en sommige bezoekers ook denk ik. Krijg altijd veel leuke reacties op de Cheetah namelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig hoe de kop tevoorschijn komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goh die is mooier en mooier aan het worden , je hebt alweer een flink stukje bij !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat word deze toch mooi, ik ben echt gek op deze.
    Maar zo veel kleuren, poef

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Michelle,

    Amai jij hebt een flink stuk erbij gekregen, en zo prachtig hoe de kop komt kijken!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥