Figuurtjes & Bloemen haken

by - oktober 17, 2011


Als ik in de stad ben dan moet ik altijd even bij de
boekenvoordeel en bij Euroland kijken. Ze hebben altijd veel
leuke handwerk spulletjes voor weinig geld. Deze twee haak
boeken kwam ik vorige week bij de Euroland tegen.

De 'superlieve figuurtjes zelf haken' is van Ana Paula Rimoli
en koste maar 4,99 euro.  Ik vond niet alle patronen even leuk
maargoed voor dat geld kon ik het niet laten liggen! Wel erg
trouwens, ik heb nu al 5 haakboeken liggen en tot nu toe
heb ik nog maar één keer wat gehaakt. Gelukkig heb ik 
binnenkort herfstvakantie :) Zal is kijken wat ik dan ga maken..



Het tweede boek heet' 100 bloemen om te haken
en te breien' van Lesley Stanfield. Dit leuke boekje ben
ik al op verschilende blogs tegengekomen en vond 
de patroontjes toch wel erg leuk!
Als je iemand een cadeau geeft lijkt het me super om
een gebreide bloem erbij te plakken.

Genoeg ideeën dus om deze herfstvakantie om te krijgen^^

You May Also Like

2 Reacties

  1. zeer mooie boeken heb je gekocht, ben zeer benieuwd naar de werken die je hieruit gaat maken

    mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke boekjes, ik moet ook altijd ff neuzen bij de boekenvoordeel, heerlijk is dat.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥