Herfstvakantie

by - oktober 22, 2011


Langzaam wordt elk steekje zichtbaar.
De lucht heb ik voor deze bladzijde alweer afgewerkt,
nu komt het meeste werk, de kop zelf.

De komende week heb ik heerlijk herfstvakantie.
Ondanks dat ik bijna elke dag wel een afspraak heb staan,
een dag stage ga lopen en ook nog de zaterdagen werk,
ben ik van plan om deze bladzijde zoveel mogelijk af 
te werken. En natuurlijk wordt er nog wat gehaakt en gebreid!

Voor iedereen die ook herfstvakantie heeft, geniet ervan!


You May Also Like

4 Reacties

  1. Geniet van je herfstvakantie en ...Cheetah wordt mooier en mooier !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat wordt dat een mooi werk. Heerlijk vakantie, dus volop borduren en crea bezig zijn. Helaas zit mijn vakantie er nu op.
    Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Michelle,

    Jij werkt toch snel !

    Geniet van je vakantie !
    Hier hebben ze pas de week daarachter herfstvakantie.

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele fijne vakantie,
    Voormij zit het er juist op, en begind de werkweek/stage weer. Geniet er van, en dit borduurwerk word echt schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥