Fall fairy

by - oktober 02, 2011


En toen was het alweer Oktober! Nog één dag dan is het dierendag,
aangezien de beestjes hier zovaak wat lekkers of te spelen krijgen
doe ik dit jaar niks extra's voor dierendag. Een konijntje uit het
asiel  'redden'  vind  ik ook een mooi gebaar, toch ;) Het gaat
trouwens  goed,  ze vinden  elkaar erg interessant en lief. Ik laat ze
nog niet  permanent bij  elkaar zitten, omdat ik de laatste paar
dagen weinig thuis ben geweest. Ik wil er nog wel  even zicht
op  houden,mocht het verkeerd  gaan dan  kan ik ingrijpen.


De laatste paar dagen ben ik dus weinig thuis geweest ,dus ik
had alleen s'avonds even de tijd om te borduren. Wel is het einde
van de derde pagina alweer in zicht dus dat borduurt ook
altijd wel fijn.  Net even die extra motivatie, al heb ik dat bij dit
fijne werkje  niet eens nodig :)

Fijne avond nog iedereen,

Liefs Michelle

You May Also Like

5 Reacties

  1. Je gaat super, hij wordt echt mooi!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je gaat super, en het word steeds mooier, ook mooi om te zien hoe het word. Aangezien ik die kant ook op borduur.

    En dierendag, ik ben altijd blij dat mijn moeder me een dagje later heeft laten geboren worden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je borduurwerk wordt prachtig!
    En je hebt helemaal gelijk, voor dieren moet je elke dag goed zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi hoor de boom wordt al steeds meer zichtbaar. Nog veel borduurplezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wordt heel mooi! en dank je om mee te gaan naar mijn nieuwe blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥