Dwerggoerami

by - oktober 07, 2011


Ik heb ze al een tijdje maar ik ben helemaal vergeten over te
schrijven, mijn 'nieuwe' dwerggoerami's. Mooie gekleurde
 visjes die niet te groot  worden voor ons Aquarium.
Ze worden tussen de 5 en 6 cm namelijk. De meeste vissen
zijn of te groot, te druk, kleurloos... en toen
viel mijn oog op dit mooie visje.




Je moet me niet vragen of het mannetjes of vrouwtjes zijn hoor.
Bij vissen kan ik dat nooit zien. Maar ik heb ze dus in twee kleurtjes..





Simba vind het heerlijk om bij de vissen te liggen.
Ze probeert elke dag om er eentje te vangen, maar nog steeds
snapt ze niet dat een kattenpootje niet door glas kan :)


'Ik doe niks hoor vrouwtje...'

Ze heeft trouwens al wel ontdekt dat aan de achterkant
twee gaatjes zitten ( waarschijnlijk voor snoeren) en daar
kan madam net met haar pootje tussen..Er komt nog is een dag dat
ik hier een vis heb liggen spartelen...

You May Also Like

2 Reacties

  1. Wat een leuke visjes, en vooral mooie kleurtjes, meestal zijn de mannetjes mooier van kleur maar of dat het bij deze ook zo is...
    daar kom je vanzelf achter;)
    Gelukkig is onze kitten nog niet zo groot, en springt gelukkig nog niet op de dressoirekast...anders hebben we drek ook visjes op het droge spartelen, haha.
    Die simba is wel een hele mooie kat, met leuke vlekjes XD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De vis soort komt me bekend voor, ik heb er ooit ook een gehad en ze hadden prachtige kleuren. Geniet er van

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥