Derde Pagina alweer..

by - oktober 09, 2011


Buiten is het grauw en regenachtig.
Een perfecte dag om lekker binnen te blijven. Vanochtend ben ik
met de huishouding bezig geweest. Alles is weer lekker schoon en 
gewassen, ook wel weer fijn hoor soms moet dat gewoon even 
flink gebeuren.Vanmiddag kreeg ik een vriendin op visite. 
Altijd gezellig om weer even bij te kletsen. 
De avond zal gaan bestaan uit: Borduren, breien en
Supernatural kijken. Morgen begint een nieuwe week, 
zoals elke week zal deze gaan bestaan uit: 
school, huiswerk, stage en werken.En natuurlijk de leuke 
dingentjes zoals handwerken en mijn beestjes :)

Pssst over handwerken gesproken, de derde pagina van
de Fall Fairy is alweer af.. ^^ 




You May Also Like

8 Reacties

  1. Wow, de Fall fairy gaat goed vooruit. Leuk dat je hoe langer hoe meer begint te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat wordt dit mooi, je gaat lekker. Het was inderdaad ook heerlijk borduurweer vandaag. Heb ook heerlijk zitten borduren aan een sneeuwpop.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig borduur werk, je gaat erg snel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo, jij schiet lekker op met dit project zeg Mooi hoor. Wij hebben ook twee goerami's. Vind het leuke statige vissen tussen dat drukke kleinere spul

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super dat de derde pagina af is, dat geeft weer frisse moed voor de 4e pagina.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Woow, dat ziet er super goed uit zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ow, wat mooi, dat ziet er echt goed uit, ik moet weer wat borduurtijd zien in te passen, lol.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥