Mijn Opleiding

by - oktober 11, 2011


Dinsdag is altijd een lange schooldag, maar wel interessant.
EHBO, Huid en Anesthesiologie komen voorbij. Vandaag zijn
wij aan de slag gegaan met wat praktijk. Terwijl de regen op
de ramen slaat oefen ik een snuit verband, het fixeren doormiddel
van een riem, het fixeren doormiddel van neerleggen (zie foto) 


temperaturen,het hart beluisteren door een stethoscoop, de pols
opnemen en het  bekijken van de slijmvliezen.. Voor sommige
 klinkt dit saai maar ik vind het geweldig. Heel de dag heerlijk in
de weer met deze mooie schepsels, dieren.. 

En als ik thuis kom dan wachten er nog veel meer
dieren op mij. Wachtend op een aai, een knuffel meestal 
ook wel lekkers. Snel word alle kleding in de was gegooid
en water begint te stromen. Heerlijk even een warme douche na
al die regen. Na het douchen wacht het huiswerk alweer, maar
als je opzij kijkt zie je dit. Dan kan je dag niet meer stuk...


You May Also Like

2 Reacties

  1. Een heerlijke foto zo met de konijnen, een geluks momentje als je dat zo kunt zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat lijkt me interessant. Leuke foto's trouwens :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥