Stage week 1

by - september 11, 2011


Het is alweer zondag. De week is snel gegaan, dit was mijn
eerste stage week, nog twee te gaan en dan begint het
normale rooster weer.Het is anders, nieuw maar wel erg leuk.
Omdat ik mooie stage tijden heb ( 13 tot 19 uur) is de dag ook
nog wel een keer voorbij. Helaas moet ik een eind met de trein
en de  bus dus ik kan er twee uur bij optellen.
Het is wel erg wennen, mijn ritme is weg. Langzaam bouw ik
een ander ritme op en houd ik weer wat tijd over.
Zaken moeten nu anders worden geregeld.

Het bloggen heeft op een laag pitje gestaan maar vanmorgen
ben ik even langs jullie blogjes gegaan hoor. Zoveel moois dat er
is gemaakt.. daar  moet ik natuurlijk wel even op reageren.
Her Special Place ligt in de kast net zoals de andere borduur-
werken, ik kan de tijd en de rust er niet voor vinden.
Misschien dat ik vandaag wat kruisjes kan zetten en wat dingen
op een rijtjekan zetten. Lijkt me een goed moment om met
Meditatie of Yoga te beginnen..

You May Also Like

2 Reacties

  1. bedankt voor je berichtje.

    Is vast wat drukker met je stage ?

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is eigenlijk herkenbaar, heel herkenbaar...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥