Nieuw schooljaar

by - september 06, 2011



Vandaag was het zover, de eerste schooldag sinds weken!
Veel informatie over de proeves en de benodigde bewijsstukken 
daarvoor. Opzich heb ik wel een mooi rooster gekregen.
Maandag van 09:15 tot 12:30 uur.
Dinsdag van 09:15 tot 15:45 uur
En de woensdagen zullen verschillen aangezien ik die
zelf mag inplannen met container vakken. De donderdag en vrijdag
 zijn stage dagen. Maar nu nog niet, nu volgen eerst 3 stage weken.
Morgen is mijn eerste stage dag, erg spannend maar ik kijk er wel
naar uit. Grappig toch dat je zoveel verschillende gevoelens over
iets kunt hebben ^^ En met dit nieuwe begin, begint er ook weer
iets anders namelijke wekelijks te gaan zwemmen. Vanavond wordt
weer de eerste keer sinds lange tijd.. Is zien of we nog iets kunnen
afvallen en sowieso een betere conditie kunnen krijgen.
Links een foto van vanmorgen. Met mijn nieuwe laarzen
maar daar komt nog wel een logje over..

Fijne avond iedereen

You May Also Like

4 Reacties

  1. Veel succes in het nieuwe schooljaar. Leuke laarzen!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat rooster ziet er inderdaad niet verkeerd uit.
    Succes in het nieuwe schooljaar en ik hoop voor je dat het zwemmen goed is gegaan.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel success, en hopelijk nog wat tijd om te borduren over ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥