#150 Her Special Place

by - september 14, 2011


Met (bijna) een nieuw seizoen hoort natuurlijk ook een nieuwe
layout he =) De dagen worden kouder, de t-shirt halen
we niet meer zo vaak uit de kast. De kaarsen gaan s'avonds
weer gezellig aan,bij de kachel met een kop chocolademelk.
Oh ja ik heb mijn eerste kopje alweer gehad hoor.
De natuur is nu op zijn mooist, al die prachtige kleuren.

De laatste paar dagen heb ik ook weer wat tijd vrij kunnen
maken om te borduren..


Ik zit nu precies op de helft van het doek, wat een werk he?!


Het blad van de waterlelie waar ik nog steeds mee bezig ben.

Langzaam vordert ze, niet zo snel als ik helaas had gehoopt.
Ze gaat nu voor een paar daagjes de kast in, mijn handen jeuken
 al een tijdje om weer verder met de Fall Fairy te gaan.
Zal het weer wel zijn.. Tot de volgende update..

You May Also Like

5 Reacties

  1. Het werk word prachtig, wanneer ga je weer aan de cheeta werken??? Die word ook zooo mooi.
    I love the Cheeta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Elisa
    Hmm ja daar wil ik binnenkort ook weer is aan werken. Ze zijn allemaal mooi maar HSP en de Fall fairy werken wat fijner en sneller :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je nieuwe lay out is erg mooi, doet me eraan denken dat ik de mijne ook eens zou moeten veranderen ;-) Je borduurwerkt wordt ook heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind dat deze anders behoorlijk vlot gaat hoor! Heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaat nog goed vooruit, al in de helft proficiat.
    je borduurwerk word prachtig.

    Hoelang ben je aan deze al bezig ?

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥