Nieuwe krabpaal

by - augustus 24, 2011


Omdat onze kleine overal de nageltjes aan het uitkrabben was
besloten Vriendlief  en ik dat het toch maar is tijd werd voor
een krabpaal. Vaak vind ik ze lelijk en voor een mooie betaal je zo
tussen de 50 en 100 euro. Niet iets wat je als student snel koopt
dus. Gelukkig heb je wel een paar winkels die betaalbaar zijn, zo
ook de Huisdiervoordeel shop. Ze hebben een groot assortiment,
mooie prijzen en tja dat is het ook. Meer hoef je er niet van te
verwachten maar voor ons wel zo fijn.  Ik steun graag de
speciaal zaken maar tja  ze zijn gewoon een stuk duurder. 



Op het kaartje stonden ook de andere producten van deze lijn.
Prachtige dingen gezien, ze stonden helaas niet in de winkel en op
internet zijn ze lastig te vinden ( of erg duur ) ^_^*
Binnenkort is informeren of ze deze niet kunnen bestellen...


Wat actie foto's...
Snuffelen, kauwen, tegen op springen, lekker
 liggen, met het balletje spelen, nageltjes uitkrabben..
Multifunctioneel dus! Ik was eerst bang dat ze er niks aan
zou vinden.. hihi valt dus reuze mee


Mijn meissie.. <3
Hopelijk blijft ze het leuk vinden...

Wat voor speelgoed vinden jullie katten leuk?

You May Also Like

6 Reacties

  1. Jaaa, een krabpaal hebben ze echt wel nodig! Wij hebben er één van 4 meter hoog. Mijn ventje heeft die zelf gemaakt. En ze vinden die reuze.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo te zien is dat dus echt een goede aankoop geweest!
    Hele leuke foto's trouwens.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ze amuseerd zich er goed mee zo te zien.

    Was de oude kapot ?

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk , een dierenvraag!
    Mijn poes speelt het liefst met een touwtje..dat brengt ze zelfs naar je toe als ze wil spelen.
    En ze heeft een speeltunnel waar ze graag doorheen rent, extra leuk met haar hengeltje met veertjes.Die tunnel heb ik voor 3 euro gekocht bij de Wibra!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg die actie foto's. Onze Guus(de rooie)speelt graag met touwtjes. Lotje is helemaal weg van plastic dopjes. B.v. van kindersurprise eieren. Kan ze mee voetballen en aan de open kant kan ze zo'n dopje in de bek pakken en rondzeulen/verstoppen en weer zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mijne speelt eigelijk alleen met een laserlampje en de sluiting van vuilnis zakken of rietjes :P heb van alles aangeschaft ( en buis (want ze vond liggen en onze oude vloerbedekking ( die in rollen buiten lagen) leuk.)2 muisjes een hengel met muisje...

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥