I´m still alive and kicking..

by - augustus 22, 2011


Ik heb er niet veel over geblogt (en dat  is ook de rede dat ik
zo weinig 
schreef)  maar twee weken geleden had ik dus de griep
te pakken en vorige week was het nog niet helemaal over.
Wat was ik blij toen de koorts zakte en ik voor het eerst weer
een  nacht goed kon slapen zeg! Fijn om even weer het huis uit te
zijn en weer wat te kunnen! Ondertussen heb ik alweer een paar
dagen gewerkt en alles gaat goed.


Gelukkig ook maar want ik heb best een drukke week, 4 lange
dagen werken + een koopavond, een verjaardags feest van 
mijn oma, ze wordt 75 jaar =) En dan komt de huishouding 
en verzorging van de dieren enz er nog bij. Ik klaag niet hoor,
 heerlijk om weer lekker bezig te zijn. Al heb ik de laatste tijd 
minder zin om te borduren. Sieraden maken trekt me op het 
moment wat meer, maar al die materialen wat je ervoor nodig 
hebt zijn zo duur bij elkaar.. pff. Zoals je hierboven kunt zien 
groeit de Fall Fairy wel, langzaam maar 

zeker. Ergens hoop ik deze bladzijde nog af te krijgen voordat
de vakantie afgelopen is. We zullen zien..

You May Also Like

7 Reacties

  1. Je gaat erg rap met het borduurwerk, en ik vind hem heel erg mooi worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ziek zijn is nooit leuk, maar je hebt weer al een mooi stukje geborduurd. Het gaat goed hoor, en hoop snel meer te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het gaat steeds verder groeien, ik hoop dat je je snel weer helemaal de oude zal voelen.
    Doe nog maar even rustig aan.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En jij hebt vakantie??? klinkt niet zo!
    Maar je borduurwerk groeit lekker hoor, fijn dat je weer beter bent!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad kan geloven dat je blij was dat je terug buiten kon na zolang ziek te zijn.

    Zorg goed voor jezelf .

    Je borduurwerk gaat goed vooruit.

    Hoelang ben je er al aan bezig ?

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi aan het worden.
    Gelukkig gaat het weer wat beter met je!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat het al weer beter met je gaat! Je borduurwerk is in ieder geval wel weer flink vooruit gegaan. Het blijft een schitterend patroon.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥