Hiep hiep hoera!

by - augustus 15, 2011



Vandaag is mijn kleintje twee jaar geworden! <3
Ik vier de verjaardagen van mijn dieren altijd op de dagen dat
ze bij mij kwamen wonen en vandaag precies twee jaar geleden
kwam dit lieverdje bij mij in huis. In het begin moest hij nog wennen
en wou nog wel eens bijten maar dat is allemaal verleden tijd.
Het is zo'n liefwaggelend oudje geworden. Hopelijk blijft hij nog
een tijdje bij mij <3
( Syrische hamsters worden vaak tussen de 2 en 3 jaar. )

You May Also Like

2 Reacties

  1. Gefeliciteerd , het ziet er een schattig diertje uit ;) !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat laat, maar niet minder gemeend, proficiat met de verjaardag van je hamstertje! (zelfde dag als mijn poes, maar is wel die dag geboren..)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥