Bladzijde 2 is af

by - augustus 27, 2011

Vandaag was mijn laatste lange werkdag bij de Pets Place.
Aankomende week moet ik alleen de maandagmiddag en 
de koopavond op de donderdag.. Bij elkaar zo'n 9 uur verspreid 
over 2 dagen. Heerlijk want ik begon die lange dagen al wel 
zat te worden. Met dit slechte weer gaan mensen de stad bijna 
niet in he, dus dat betekend schoonmaken.. veel schoonmaken..



Bovenstaande foto heb ik twee minuten geleden gemaakt.
We hebben van alles al gehad, van harde regenbuien tot 
zonnestralen. Van mij mag het gewoon lekker herfst worden hoor.
Dan weet je tenminste dat het veel gaat regenen en dan is
de natuur ook niet zo van slag af.. Krijg nu alweer zin om herfst
kransen te gaan maken  ^_^


Gisteravond heb ik de tweede pagina van de Fall Fairy afgerond.
De foto is helaas niet heel mooi geworden maar dat komt
voornamelijk door het licht. Je ziet dat er nog een paar
 kruisjes missen, die kleur was helaas op. En ik kan niet eerder 
dan dinsdag naar de winkel dus vandaar nu al de update.
Ach hij is toch al een soort van af he.. bijna :)

Het is erg verleidelijk om met de derde pagina te beginnen
maar ik ga toch weer heel braaf aan mijn elfje verder werken..


Ik wens iedereen nog een heel fijn weekend..!

You May Also Like

5 Reacties

  1. Het word heel erg mooi, en is genieten om te zien groeien. En ach die paar kruisjes ;) Vergeleken de grote mag je de pagina wel af noemen he ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je vlot gedaan en ik zou ook zeggen dat deze pagina zo wel af is.
    Er zal uit de wolken op de foto wel aardig wat naar beneden zijn gekomen, hopelijk zat je toen binnen!

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige foto ;)

    Hoelang ben je ongeveer aan 1 pagina bezig ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat wordt deze geweldig!
    Knap hoor!
    En als je hier mee bezig bent krijg je natuuuuurlijk zin in de herfst!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou jij hebt flink doorgeborduurd! Het wordt schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥