Het blad van de waterlelie

by - augustus 28, 2011




Het stukje wat ik vandaag heb geborduurd.. 
Veel verschillende kleurtjes dus het ging helaas niet zo snel.

Huishouding was klaar, het regende, vriendlief was weg,
dus heb Her Special place weer opgepakt. Supernatural op
de achtergrond en heerlijk eventjes geborduurd. Het blijft een fijn
werkje om aan te borduren, toch vreemd want zo gauw ik het een paar
dagen laat liggen heb ik geen zin meer om het op te pakken. Maar als 
je er eenmaal weer aan begint...   Op naar een week met genoeg
borduur tijd. ^_^


You May Also Like

8 Reacties

  1. Het ziet er super leuk uit, frisse kleurtjes ook!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn prachtige kleuren, echt schitterend.
    Ben benieuwt naar de volgende update.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi, schattige kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi, en ik heb dat ook met de Haeds, soms liggen ze een tijdje aan de kant, maar als ik eenmaal weer bezig ben dan wil ik dooooor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie zachte kleurtjes, het wordt prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie en zachte kleurrijke kleuren. Word vast een prachtig en uniek werk ;)

    Bedankt voor je reactie op mijn blog.

    Aan de binnenkant staat er voornamelijk een huis met bomen en mensen ;)

    amai, een maand a maand en half is inderdaad lang. En hoeveel bladzijden telt Fall Fairy ?

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi al, ben benieuwd hoe hij er nu volledig uit ziet. Hoeveel pagina's heb je nog te doen?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥