Stitching and other things in life

by - juli 22, 2011


De weken gaan snel voorbij..
Ik geniet volop van de dagen die ik vrij ben, heerlijk
dat ik maar een paar dagen in de week hoef te werken. 
De rest van mijn vrije tijd besteed ik aan borduren, 
onze katten, mijn vriend en alle andere dingen die je 
heerlijk in je vakantie kan doen. Een goed boek lezen, 
die ene geweldige serie nog een keer kijken..
De formulieren voor mijn stage van volgend jaar zijn 
ook ingevuld,dus nu kunnen de officiële papieren 
worden aangevraagd.Langzaam komt mijn volgend 
school jaar bij elkaar en wordt
het beetje bij beetje duidelijk, maar nu nog 
even niet. Nu heb ik eerst nog een paar
 weken vakantie...


Ik wens alvast iedereen een heel fijn weekend,
Liefs Michelle

You May Also Like

7 Reacties

  1. Je fall fairy begint al heel erg mooi te worden. Geniet nog van je vrije dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het wordt steeds mooier en volgens mij zijn er voetjes tezien.
    Geniet lekker van je vrije tijd.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ Michelle,

    ik heb de lijntjes daarom extra zacht getekend en tussen 2 kruisjes in ;)

    Je bent ook al heel goed gevorderd.
    Gemakkelijk he die hokjes ?

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je borduren krijgt al aardig vorm, super leuk.
    Geniet lekker van je vakantie.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blad 1 is zo te zien al bijna af!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geniet van je vakantie Michelle ...je fall fairy schiet heel goed op en ze wordt prachtig ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je fairy wordt erg mooi, er is zelfs al blauw te zien!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥