Project Zolder

by - juli 19, 2011


Met gevaar voor eigen leven trotseerde ik vanmiddag
alle spinnen en spinnenwebben. Ik was niet alleen gelukkig,
ik had mijn trouwe stofzuiger in de aanslag mocht er iets uit een hoekje 
kruipen. Na 2 uur stofzuigen en slepen werd onze zolder al wat
overzichtelijker en netter.



We hebben geluk dat we zo'n grote zolder hebben, menig
student zou er jaloers op zijn.Het zijn toch aardig wat metertjes, maar op het
moment word het alleen bewoond door spinnen en andere onderkruipsels.
Onze was hangt er en we gebruiken het als opslag.
Omdat ons huisje niet zo groot is hebben we al een tijdje het idee
om de zolder ook wat meer te gaan gebruiken.



Bij die achterste muur ( waar ook het raampje zit) willen wij
namelijk graag een zithoekje maken. Lekker om je terug te trekken als
je rust wilt, een borduurhoekje of om lekker te lezen.
Overdag is het er licht genoeg, een beetje warm nu maargoed..
Als je er echt geld tegenaan gooid zouden we er een kamer van kunnen
maken maar dat gaat ons iets te ver. Niks fancy maar gewoon op
een studenten budget. Vloerbedekking erin, bankje, bureau,
een lekkere zitstoel. Wat leuke decoratie materialen en klaar.
Ik zie er al een borduurhoekje in hoor :) Paar mooie opbergkasten
op de kop tikken en ik ben tevreden.

Wat al wel een pluspunt is.. ik heb nu mijn eigen kledingkast!
Je ziet het al wel, paars en zwart overheersen ^_^



Het kriebelt al erg om leuke dingen voor de zolder te gaan shoppen ^^
Maar we gaan het rustig aanpakken...
* Wordt vervolgd *

You May Also Like

3 Reacties

  1. Hallo Michelle,

    Leuk als je daar je plekje zou kunnen maken hé !
    Een vluchtplekje naar rust :-)
    Ik weet zeker dat je er iets moois van gaat maken!

    Groetjes, jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Michelle,

    ik nog eens :-) ik vind geen mailadres van je hier ?
    kan jij mij aub even mailen dan op

    jaimie.pisonier@telenet.be

    dank u,

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ps, staat een punt tussen mijn namen in mijn mailadres !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥