Fall fairy #3

by - juli 17, 2011


Na een drukke en vermoeiende week had ik vandaag een
dagje vrij. Gisteren ben ik begonnen met mijn vakantie werk,
het was even wennen om weer op zaterdag te werken maar het was
lekker druk dus de tijd vliegt zo voorbij. Morgen weer een middagje
werken en dan heb ik heerlijk 2 dagen vrij.

Op zondag krijgen de dieren een schone kooi,de was wordt gedaan
het huisje word weer gepoetst en het is een borduur dag.
Hieronder kan je de vorderingen tot nu toe zien.


Een hele verandering vergeleken met 6 dagen geleden he?
Ik zag hier en daar dat borduursters gebruik maken van hokjes
op de stof, ik besloot om het ook is uit te proberen. Met sommige
stukken is het inderdaad handiger. Ik hoop alleen dat je de potlood strepen
straks niet door het borduurwerkje heen gaat zien ^_^*

Fall fairy 11 juli 2011.
Op naar een mooie vakantie week!

Liefs Michelle

You May Also Like

8 Reacties

  1. Ik heb helemaal gemist dat jij ook met de fairy bent begonnen!!!! Je bent al een mooi eindje op weg zeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo jij bent echt flink aan het borduren geslagen! Het wordt erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw jij bent echt zo ver al. Nog even en je bent veel verder dan ik. Wat word die toch prachtig he.
    Vind schitterend hem ook bij jou op je blog te zien :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ga je snel en het wordt prachtig!!!

    Geniet straks van je vrije dagen en veel borduurplezier.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je schiet al flink op! nog even en je haalt ze allemaal in...:)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Michelle,

    jij hebt je zondag nuttig besteed dus :-)) zéér mooi al hoor!

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow !!! Wat heb jij veel gedaan zeg ...ze is en blijft heel mooi !

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥