Het is alweer dinsdag..

by - juli 12, 2011


Niets is lekkerder dan na een lange dag stage heerlijk
thuis te komen in je eigen huisje. Helaas vind Simba haar nieuwe
thuis ook geweldig en vooral interessant. De planten waren vermoord,
plukjes haar slingeren hier en daar, overal liggen kattenbak korrels..
Gelukkig lagen mijn garen in de brievenbus, elke kleur die ik voor de
Fall Fairy nodig ben heb ik nu in mijn bezit.



Deze week is een drukke week, weinig borduur tijd behalve in
de avond uurtjes..

Woensdag : Stage
Donderdag : huishouding, bruiloft, s'avonds receptie
Vrijdag: laatste dag van mijn stage, s'avonds een verjaardag
Zaterdag: beginnen met vakantie werk.
Zondag: een rustdagje

Ik kan niet wachten tot mijn vakantie,  2 a 3 dagen in de week
werken ( bij mijn huidige stageplek) en de rest gewoon heerlijk vrij.
Voor wie al vakantie heeft, geniet er lekker van!

You May Also Like

8 Reacties

  1. Mooi, heb je ze besteld waar ik ze haal?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kleuren binnen krijgen is altijd zo leuk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk dat je op je stageplek in de vakantie aan de slag kan. En daarnaast heerlijk vrij, geniet ervan.
    Je vroeg naar de plaatjes op mijn kaarten. Ik heb vaak ook moeite om kleine plaatjes te vinden. Koop veel 3d vellen bij Jacobi, ken je die? Heeft een grote webwinkel (www.jacobi.nl). Je kunt ook stempeltjes in het midden doen dat werkt vaak wel. Ook kun je natuurlijk altijd het plaatje wat over het borduurrandje doen, staat soms ook nog erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super dat je garen binnen zijn, dan kan je nu echt flink verder gaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kleurtjes voor je Fall Fairy , geniet van je vakantie ...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk al dat garen zo bij elkaar.
    Succes ermee.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Michelle,

    Ik zie jullie huisgenootje letterlijk rond gaan in huis als die alleen is :-))

    wat een vele kleurtjes garen heb je daar liggen, mooi om te zien hé !
    Hopelijk vind je snel de tijd om eraan te mogen beginnen, maar met dit vieze weer buiten, zal dat wel lukken hé, buiten heb je toch niks te zoeken met zo een triest weer hé :-)

    groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt voor je berichtje op mijn blog.

    Ik vind het met de lijntjes zeer gemakkelijk, zo kan ik in de hoek beginnen met borduren en weet ik onmiddelijk als mijn werk volledig op de stof kan of niet, dat ik niet verkeerd geteld heb. ;)

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥