Laatste schooldag

by - juli 11, 2011


Vandaag had ik met mijn coach en klas een afsluit dag.
Het jaar is nu officieel geëindigd. Iedereen bracht wat lekkers
mee en we zijn gezellig met z'n allen gaan picknicken.
Creabea als ik ben heb ik natuurlijk wat leuks gemaakt voor
de coach, als een soort bedankje.



Ik besloot een pinguïn te haken voor aan haar sleutelbos.
Sommige materialen had ik niet in huis dom dom dom
dus het werd ook een beetje improviseren. Het is mijn tweede
 haak projectje dus er zitten nog wat schoonheids foutjes in
maargoed  je moet ergens beginnen met leren he ;)

Naast (de vele uurtjes) haken heb ik ook nog wat steekjes
aan de Fall Fairy gezet. Ik ben nu bij het stuk wat ik altijd zo
 mooi vond, de heldere kleuren bij het zwart en donkerbruin..



Ongelofelijk dat ik op dit kleine stukje alweer over de
900 steekjes heb staan :)



Borduren met zo´n kleine in huis valt nog niet mee hoor.
Ik liep even weg om iets te pakken en ja hoor je raad het al..
En kijk die onschuldige blik toch eens..

You May Also Like

5 Reacties

  1. Je Fall Fairy vordert snel zeg! En zo lief zoals Simba daar ligt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu lekker genieten dus enne misschien kan Simba leren kleuren te herkennen?
    Zou leuk zijn maar hopelijk blijven haar nageltjes niet in je werk hangen.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hihi, maar daarvoor moeten ze niet klein zijn hoor, grote poezen doen dat ook ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuke foto's allemaal. Wat een leuke kat :D erg leuke foto

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent lekker creatief geweest zeg! Aan de Fall Fairy heb je echt al veel gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥