Fall Fairy Update 1

by - juli 09, 2011


Ik hield haar al een tijdje in mijn achterhoofd..
Op zoveel blogs heb ik haar al zien groeien en groeien en
met de tijd ben ik verliefd op dr geworden. Ik wou dit als cadeau
doen aan mijzelf, omdat ik mijn proeve heb gehaald, een stage
plek voor volgend jaar heb gevonden en ook heb ik nog vakantie
werk gevonden! Maar is het slim om naast die twee grote werken
nog eentje te starten? Nee maar wel erg leuk! :)
Mag ik jullie voorstellen : mijn nieuwste aanwinst, de Fall Fairy van
Ruth Sanderson.



Als een kind zo blij was ik toen ik gisteren in 
de handwerk winkel stond om mijn stof uit te zoeken. Snel de stof
omgeslingerd en de eerste 400 kruisjes gezet. Maar iets zat me tegen..
Na veel nadenken en een spoed overleg met Elisa heb ik besloten dat 
ik toch andere stof moest hebben. De kruisjes werden gewoon niet mooi,
je kon teveel wit tussen de kruisjes zien. En met een project van dit
formaat en prijskaartje wil je natuurlijk dat het super mooi wordt.
Dus ik heb vandaag de oude stof aan de kant gegooid en
snel nieuwe gekocht. Een prachtige stof met 7 kruisjes per cm.
Dat is het kleinste wat ik tot nu toe heb gebruikt.
Het is even wennen maar het resultaat is prachtig!



You May Also Like

6 Reacties

  1. ziet er heel mooi uit.

    Hoe groot word je borduurwerk ?

    Mvg Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi hoor, ik borduur zelf mijn Heads ook op die stof en dat bevalt mij prima.
    Ik kijk uit naar je volgende update.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Michelle,

    wat leuk als je elkaar zo kan helpen hé, en zo ben jij zo weer blij .

    Je hebt wel een mooi projectje gekozen, maar ook groot hé, slik :-)

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij he...zijn jullie allemaal betoverd door die Fall Fairy!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dat ok een mooie en hij zit dan ook in mijn nog te doen doos ;) ! Het ziet er al prachtig uit en ben hier ook benieuwd om ze te zien groeien !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je aan de fall fairy bent begonnen, het is ook een ontzettend mooi werk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥