Pagina 1 staat erop

by - juli 26, 2011


Je bent lekker aan het borduren en je ziet dat je de pagina
bijna af hebt. Maar het zijn eigenlijk nog teveel steekjes
voor die avond.. Maar je moet en zal de pagina die dag af
hebben.. Herkenbaar? Zo zat ik dus gisteravond, maar het is
mij gelukt. De eerste 5200 steekjes staan erop!



En nu ga ik eerst weer verder met Her Special Place..
Deze wil ik toch een keertje af hebben. 3 Grote projecten
 in omloop is toch niet echt iets voor mij, ik neig elke keer
naar de Fall Fairy :)

Fijne dag iedereen!

You May Also Like

11 Reacties

  1. Wat word die toch prachtig, Bij mij moet nog de eerste pagina af gemaakt worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was dus laat naar bed!
    Heel herkenbaar, ook dat 3 grote projecten in omloop hebben eigenlijk te veel is....ik heb dat ook, haha, maar ja...alles is ook zo mooi he?
    Goed gedaan hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi geworden en het is heel herkenbaar , bij mij is het meestal ook 1 project wat het meeste "trekt", maar eigenlijk wil ik ook aan de andere werken, en hoe doe je dat?
    Ik maak mijn HEAD's trouwens op een stof met 7 kruisjes op de cm, volgens mij heb je dezelfde stof.
    Ooit wil er 1 proberen zoals het "hoort" over 1 draadje, maar nu ben ik hier heel tevreden mee.

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow! Knap gedaan. Wordt mooi he.
    Het is hele herkenbaar inderdaad, momenteel zit ik er ook tegen te werken om een blad af te krijgen....hahahaha...elke avond een latertje want het moet en zal af deze week.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat ben je ineens snel gegaan. Dat is hier ook zo hoor, als het bijna af is, moet het vooruit gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel herkenbaar hoor, met als gevolg dat het echt nachtwerk wordt.
    Maar het is super mooi en kan me best voorstellen dat je door wilt.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo jij hebt echt peper gegeten volgens mij, wat ben je waanzinnig te keer gegaan met je naald en draad haha. Het wordt echt schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Michelle,

    Amai jij gaat ook al zo snel ség !
    Het is wel knap hé en jij nu kleine oogjes van te weinig slaap :-))

    Groetjes, Jaimie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. jaha, heel herkenbaar !
    het wordt mooi hoor !

    nee, ik heb er geen thermostaat in, denk ook niet dat dat past in de vissenkom.........
    dat is de reden dat ik voor platy´s en guppy´s heb gekozen, die kunnen prima in water op kamertempratuur, en met een beetje geluk krijg je ook af en toe nog babies !
    ik heb zelfs eens platy baby´s van een guppy moeder gehad, kun je t nog volgen ?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. WOW !!!!! Prachtig en ja hoor ik weet wat je bedoelt , het is zo verslavend !! Knap werk hoor nu al een bladzijde af ...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze is ook zo leuk he, en je gaat echt als een speer vooruit. Zou me niet verwonderen als er weer bijna een pagina af is

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥