Tomorrow is my Birthday!

by - juni 06, 2011

Morgen is het dan zover, dan ben ik van mijn teenager jaren af.
Vanaf morgen hoor ik bij de twintigers =) Dan wordt ik 20. Wat een mooi getal is
het eigenlijk he.. Morgen overdag moet ik gewoon stage lopen en s'avond ga ik naar
mijn zus om ook haar verjaardag te vieren.Surprise ik ben ook nog een tweeling..  ^_^
Woensdag nog ff kort naar school en daarna kan ik mijn verjaardag gaan 
voorbereiden.. Ik houd het namelijk woensdag avond

Dus daarom alvast.. Ik ben er de komende dagen ff niet..

You May Also Like

6 Reacties

  1. Heel veel plezier de komende dagen en alvast gefeliciteerd!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je verjaardag en vier lekker gezellig met je zus!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel gelukkige verjaardag Michelle , van harte gefeliciteerd meis en geniet er van !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd, geniet van een leuke dag!!!

    Groetjes Yvon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een gezellige dag van!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je bezoek aan mijn blog.
Een reactie zou ik erg leuk vinden ♥